***שימי לב***
כשהשעון יתאפס- הדף הזה יעלם ואיתו ההצעה המיוחדת-
רוצה שהילד שלך ינגן משהו קליל בתקופה הזו?
לתת לו שבועיים של הנאה מנגינה?
רוצה שיטעם את חווית הנגינה ויצליח לנגן שירים בקלות כבר מהתחלה?
רוצה ליצור לו מוטיבציה להתמיד בנגינה על ידי חווית הצלחה מקדימה?
אולי את בכלל לא בטוחה שהוא נמשך לתחום הנגינה ורוצה לבדוק את זה?
החופש זו הזדמנות נהדרת לתת לילד שלך את כל זה!
כל זה תקבלי בקייטנה המוזיקלית,
שבה הילד שלך ינגן שירים בכיף ובקלות על ידי חיקוי.
שבועיים של חווית נגינה שבהם:
הילד שלך יהנה מהנגינה ויחווה אותה בהצלחה.
הוא יקבל סיפוק ושמחה.
תיווצר לו מוטיבציה להתמיד בתהליך הלמידה,
אחרי שחווה כבר את טעם ההצלחה- ירצה להרגיש אותה שוב.
השמיעה המוזיקלית של הילד שלך תתפתח
את תוכלי לראות אם הנגינה היא משהו שמושך את הילד ומתאים לו,
ואם כדאי להמשיך להשקיע בתחום.
הילד שלך יהנה מתעסוקה משמעותית, מעשירה ומפתחת בחופש הזה.
איזה שירים הילד שלך ידע לנגן בסוף הקייטנה?
יחד יחד
בן אדם עלה למעלה עלה
ימים על ימי מלך (כולל קצב באורגנית!)
ועוד 2 שירי בונוס:
ניגון שאמיל
הלב שלי (ישי ריבו)
קייטנה מוזיקלית חלק ב'-
השירים רק ביד ימין (מנגינה ללא אקורדים של ליווי)
קטנה שבקטנות
אילן אילן
נפשי
ועוד 2 שירי בונוס:
שלום בבית
היום יום הולדת
ככה הילד שלך ינגן שירים:
אנחנו נלמד קודם לנגן את המנגינה ביד ימין
ואז אחרי יום (שמתאמנים בו טוב טוב!!) – נלמד להוסיף את האקורדים ביד שמאל.
יום 1- מנגינה ביד ימין
יום 2- מוסיפים יד שמאל
יום 3- מתאמנים
וכך חוזר על כל השירים-
ואחרי שבועיים הילד שלכם יצא בעז"ה עם 3 שירים כיפיים שהוא ידע לנגן לבד!
(ועוד 2 שירי בונוס)
ברגע ההרשמה- נפתחת לכם הגישה לכל ההדרכות.
ההדרכות יהיו בסרטונים (ממש כמו הסרטון של עבדו את ה').
מאז במשך שבועיים תקבלו מייל יומי עם הדרכה באיזה שיעור לצפות היום.
מכירים כבר את הקייטנה המוזיקלית?
תוכלו להינות מקייטנה מוזיקלית חלק ב'!
בה נלמד 3 שירים נוספים, חדשים ומוכרים.
ועוד שיר בונוס אחד.
וננגן אותם ביד ימין בלבד.
למי הקורס מתאים?
לילדים מגיל 6 ומעלה
מי שרוצה בעיקר להינות מהנגינה ולנגן שירים מוכרים וכיפים
מי שאין לו בכלל רקע בנגינה
מי שיש לו רקע בנגינה אבל רוצה לנגן שירים חדשים
אני רוצה שהילד שלי יהנה מנגינת שירים!
מה ההשקעה שלי?
אז ככה,
אני אומרת לך את כל החשבון מדוייק:
בחלק א' יש לנו כאן 3 שירים (8 הדרכות)
ובחלק ב' עוד 3 שירים
שכל אחד מהם שווה לשיעור נגינה של חצי שעה (60 ₪ לשיעור זאת האפשרות הזולה ביותר בשוק)
ועוד 4 הדרכות בונוס- 240 ש"ח
סה"כ 600 ש"ח
אבל זה לא מה שאת הולכת לשלם!
לכבוד חנוכה- יש לנו 36 שעות של הנחות ענקיות!!
ולכן-
קייטנה מוסיקלית חלק א'-
השירים:
יחד יחד
בן אדם עלה למעלה עלה
ימים על ימי מלך (כולל קצב באורגנית!)
+בונוס:
ניגון שאמיל
הלב שלי (ישי ריבו)
בהשקעה מצחיקה-
רק 57 ש"ח!
פחות מ-19 ש"ח לשיעור!
(ועוד 2 שירים בונוס!)
בעקבות המלחמה-
39 ש"ח לכל הקייטנה!
מוזמנת פשוט ללחוץ על הכפתור והילד שלך יהנה מהנגינה-
קייטנה מוסיקלית חלק ב'-
השירים:
קטנה שבקטנות
אילן אילן
נפשי
+בונוס:
שלום בבית
היום יום הולדת
בעקבות המלחמה-
39 ש"ח לכל הקייטנה!
מוזמנת פשוט ללחוץ על הכפתור והילד שלך יהנה מהנגינה-
קייטנה מוסיקלית חלק א'+ב- 15% הטבה נוספת!!
כל השירים של קייטנה א+ השירים של קייטנה ב'!
6 שירים+4 שירי בונוס (סה"כ 10 שירים!) -
בהשקעה מצחיקה-
רק 99 ש"ח! במקום 114 ש"ח
בעקבות המלחמה-
70 ש"ח לכל הקייטנה!
5 המצטרפים הראשונים מקבלים בונוס נוסף מיוחד לזריזים-
2 תרגילי מהירות אצבעות כיפיים!!
זהו. אין יותר תירוצים של עלויות!
מוזמנת פשוט ללחוץ על הכפתור והילד שלך יהנה מהנגינה-
***שימי לב***
כשהשעון יתאפס- הדף הזה יעלם ואיתו ההצעה המיוחדת-
או בסיום המלחמה וחזרה לשגרה.
*הראשון מבינהם*
אם עוד לא הכרנו, נעים מאד-
זכות, מנהלת בית הספר הדיגיטלי לנגינה "מדו לשיא", המכשיר נשים, נערות וילדים
לנגן במגוון כלים ולהתקדם לשלב הבא בנגינה
בשיטת 'הסולם' המשלבת לימוד הדרגתי, חוויה ותרגול יומי של 10 דקות.
לאחר סיום תואר בהצטיינות בהוראת המוסיקה,
7 שנים של הוראת נגינה בחוגים פרטיים,
ובעקבות בקשות רבות של הורים שהתלבטו אם הנגינה זה באמת מה שמתאים לילד שלהם,
החלום שלי היה לתת לילדים חוויה של נגינה שמתאימה בדיוק לעולם שלהם,
שיהנו מההצלחה של לנגן שירים,
עוד לפני שהם לומדים תווים.
לכן פיתחתי את הקייטנה המוסיקלית שבה ילדים שבאים ללא רקע בנגינה
לומדים לנגן שירים בחיקוי, בלי לקרוא תווים ופשוט נהנים מהנגינה.
במהלך לימודי התואר שלי נפגשתי הרבה עם העובדה כמה המוסיקה משפיעה עלינו, ובמשך השנים ראיתי שרוב המנגינות שלומדים בנגינה בחוברות ובשיעורים, הן לא ממקור קדוש. רובן יצירות של גויים.
לכן היה לי חשוב מאד לפתח קורס שכולו מתבסס על שירים טובים
וב"ה גאה לומר שבבית הספר מדו לשיא- כל השירים ישפיעו רק טוב על הנפש של התלמידים.
ב"ה את הדרכות הקיטנה המוסיקלית עברו בהנאה ובהצלחה כמה עשרות תלמידים,
ואני מאד שמחה לראות את הנגינה היפה שלהם בעיניים.
רגע לפני שאת נרשמת,
תראי מה אמרו תלמידים על ההדרכות שבקורס:
ביום שישי:
הילדות נכנסו לעניין בכל הכח.
הדפיסו דפים ומתאמנות כל היום.
כבר אוחזות באקרודים,
מנגנות את שאמיל בצורה מדהימה!!!
אני חייבת לצלם ולשלוח לך סרטון!!!
אני הולכת לפרסם את הקורס שלך לכולם!!!
במוצ"ש:
חני אמרה שהיה לה קשה כל השבת לא לנגן...
ברגע שיצאה שבת רצה לאורגנית.
עשו כאן טבלה לחלוקת הזמנים...
בקיצור, שלא תשאלי.
דאברושי, אמא של תלמידות מהקורס.
הילדים קיבלו גם לימוד של השירים
וגם זמן של הרפייה ורוגע
ובעיקר לראות איזה דבר יפה יוצא להם מלהתאמן.
(אורית, אמא של תלמידים מהקורס)
לפני שאני נרשמת, יש לי שאלה...
לכמה זמן הקייטנה נשארת לי פתוחה?
את המיילים של תזכורות הכניסה לשיעורים את מקבלת במשך שבועיים,
הקורס נשאר לך פתוח אח"כ לשנה! כך שהילד שלך יוכל לנגן שוב ושוב,
וגם תוכלי לתת לילדים אחרים שלך לנגן..
תגידי, יש תמיכה? מה קורה אם יש לנו שאלות?
כן. אני אשמח לעזור ולענות על שאלות.
בשביל זה יש לכם אפשרות לשלוח לי שאלות במייל ואני אענה בעז"ה תוך 4 ימי עסקים.
התמיכה תהיה לכם לחודש שלם!
האם יש כבר תלמידים שעברו את הקייטנה?
כן. ב"ה יש מעל 50 תלמידים שעברו את הקייטנה,
כקורס בודד, או במסגרת הקורס המלא.
מוזמנת לקרוא כאן בדף למעלה מה הם מספרים.
אם יש לי סינון לאינטרנט זה לא אמור לחסום?
הקורס פתוח בחסימות: נטפרי, רימון , אתרוג, נתיב .
האם יש אפשרות לקבל בצורה אחרת?
כן. למרות שהצורה הכי נוחה היא באתר הקורסים,
אפשר בהחלט לקבל את הקורס גם בדרייב(ללא אפשרות הורדה)
מה אני צריכה שיהיה לנו בשביל הקורס?
פסנתר/אורגנית... גישה למחשב (לשיעורים..)
האם מתאים גם לבנים?
רואים רק את הידיים שלי וגם אני לא שרה בסרטונים כדי שגם בנים יוכלו ללמוד מהם.
האם כמה ילדים שלי יכולים ללמוד ביחד?
בוודאי,
כל המשפחה (המצומצמת!) יכולה ללמוד ביחד מאותו קורס, לא צריך לשלם שוב!
את מרוויחה כאן חוג נגינה לכולם בהשקעה אחת.
כמובן שלא להעביר לשכנים/דודים/קרובים וכו'. רק בתוך המשפחה המצומצמת.
אני חולמת ללמוד נגינה בקלות בעצמי, אפשרי?
בהחלט! כאן זה קורס לילדים...
לנשים יש קורס בנפרד. מוזמנת להיכנס לקישור לבחור באיזה כלי את רוצה לנגן>>
יש לך שיעור לדוגמא שאני יכולה לראות?
כן!
אם עוד לא ראיתם את השיעור של "עבדו את ה'" זה הזמן!
יש לך עוד שאלה?
הכניסי כאן את המייל שלך ואחזור אליך ברגע שאוכל.
או כתבי לי למייל- zchoot.music.media@gmail.com
קייטנה מוסיקלית חלק א'-
השירים:
יחד יחד
בן אדם עלה למעלה עלה
ימים על ימי מלך (כולל קצב באורגנית!)
+בונוס:
ניגון שאמיל
הלב שלי (ישי ריבו)
בהשקעה מצחיקה-
בעקבות המלחמה-
39 ש"ח לכל הקייטנה!
מוזמנת פשוט ללחוץ על הכפתור והילד שלך יהנה מהנגינה-
קייטנה מוסיקלית חלק ב'-
השירים:
קטנה שבקטנות
אילן אילן
נפשי
+בונוס:
שלום בבית
היום יום הולדת
בהשקעה מצחיקה-
בעקבות המלחמה-
39 ש"ח לכל הקייטנה!
מוזמנת פשוט ללחוץ על הכפתור והילד שלך יהנה מהנגינה-
קייטנה מוסיקלית חלק א'+ב- 15% הטבה נוספת!!
כל השירים של קייטנה א+ השירים של קייטנה ב'!
6 שירים+4 שירי בונוס (סה"כ 10 שירים!) -
בהשקעה מצחיקה-
רק 99 ש"ח! במקום 114 ש"ח
בעקבות המלחמה-
70 ש"ח לכל הקייטנה!
5 המצטרפים הראשונים מקבלים בונוס נוסף מיוחד לזריזים-
2 תרגילי מהירות אצבעות כיפיים!!
זהו. אין יותר תירוצים של עלויות!
מוזמנת פשוט ללחוץ על הכפתור והילד שלך יהנה מהנגינה-
***שימי לב***
כשהשעון יתאפס- הדף הזה יעלם ואיתו ההצעה המיוחדת-
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר